  • Data: 2008-08-07 14:39:51
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Aug 2008, gargamel wrote:
    [...komuś...]

    > to ja też dam podobny przykład:O)
    >
    > z której strony wyprzedzisz auto jadące z prędkością 10km/h mrygajace zamiar
    > skrętu w lewo?
    > z prawej, z lewej strony, czy będziesz za nim się tak wlókł przez 100km?:O)

    Nikt się nie odniósł, to ja spróbuję: tu jest miejsce na klakson.
    Poprzednik stwarza zagrożenie, nieprawidłowo sygnalizując manewer (na
    pewno ma to miejsce po minięciu pierwszego możliwego zjazdu), więc
    pora na tuuuuuuuuut... i powtórkę do skutku.

    A między przykładami merytorycznie nie ma różnicy. Nie wiadomo czy
    nie czyha na chętnego do podjęcia próby :[

    pzdr, Gotfryd