  • Data: 2002-10-27 07:20:00
    Temat: Re: Stluczka na parkingu - sprawa w sadzie.
    Od: "Stefek Burczymucha" <s...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ap8e1k$lgn$1@news.tpi.pl...

    | Użytkownik "Andrzej" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    | I z taka bzdura do sadu? Trudno powiedziec, co dokladnie orzeknie sad, ale
    | mysle ze sedzia moze byc wkurzony zawracaniem glowy. Proponuje wiec
    sprawnie
    | opowiedziec swoja wersje wydarzen i tyle.
    | Pozdrawiam,
    | Marta

    Najlepiej przygotować trochę rysunków, może zdjęcie miejsca zdarzenia. Warto
    określić gdzie i jakie były "straty" i dynamika wypadku.

    Ja niedawno wygrałem sprawę w Sądzie Grodzkim (z policjantami z patrolu)-
    więc napewno jest to stres - ale wyszło na moje więc już zapomniałem. Duże
    szanse ma ten kto naprawdę udokumentuje i opisze. Potem nerwowo nie ma co
    tłumaczyć.