  • Data: 2009-09-15 09:58:10
    Temat: Re: Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O fuck ... ale jazda.
    > Czy naprawdę z polski wyjechali już wszyscy normalni i myślący?

    sprawa jest zupelnie inna. Jak sie okazalo pozniej to ta choroba pani
    prokurator byla zaplanowana bo pani prokurator byla nieobecna od
    poprzedniego tygodnia. Poniedzialek nie byj jej pierwszym dniem
    nieobecnosci.

    No ale co ja biedny obywatel moge. Jak zawsze okazuje sie, ze prokurator to
    swieta krowa, wszystko moze i nikt go nie ruszy.

    Icek