  • Data: 2005-12-10 16:45:16
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wisp1966" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:439AF8FD.339B5AE0@go2.pl...

    > LOL - wiekszej bzdury daaaaawno nie czytalam :)

    bo masz mozg przezarte bredniami ktore szerza "moherowe berety" w programach
    typu rozmowy w toku. Mozesz podac badania ktore potwierdza ze to jest
    brednia? Bo ja moge podactakie co powietdrdza ze to prawda. I nie podawaj mi
    opnini klientow monaru bo jezeli bym tak upadl jak ktorys z nich i skonczyl
    z strzykawka to tez bym wybral tlumaczenie w stylu "zapalilem marihuane i
    tak sie dalej automatycznie potoczylo". Latwo wine zwalic na co innego.