  • Data: 2005-08-08 02:52:51
    Temat: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sun, 7 Aug 2005 20:09:48 +0200,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > Od palacza tak, ale ja sie pytałam czym jeszcze śmierdzi od Was - mężczyzn.

    Zapytaj tych perfumujących się... <:

    > Cham to jakiś co ze wsi przyjechał i nie wie do czego służy popielniczka i
    > kosz na śmieci. Na dodatek jeszcze pluje taki ćwok przed siebie. Straż
    > Miejska powinna się takimi typami zajmować i karać!

    Co nie zmienia faktu, że paląca kobieta wywołuje u mnie niesmak.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 04:52:02 user up 10697 days, 16:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Electricians are qualified to remove your shorts.