  • Data: 2019-07-25 12:37:06
    Temat: Re: Srasz Wiejska, a monitoring
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-25 o 11:17, Kris pisze:

> [...]
    - i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie śledztwa?

    > To niech kamerę z elewacji zdejmą i konfiskują

    Kamera nie jest dowodem.

    Kilka lat temu spółdzielnia nawieszała kamer na swoich blokach.
    Co jakiś czas wpada dzielnicowy (po uprzednim umówieniu się z
    właściwym człowiekiem) z tekstem "włamanie do takiego samochodu
    stojącego w tym miejscu w nocy". Czasami z podobnym problemem
    przychodzi mieszkaniec lub sąsiad zajmujący tylko miejsce
    parkingowe.
    I za każdym razem dostają odpowiedni fragment. Wszyscy.
    Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
    czy wandalami niż pokazywać komuś że u nas to my rządzimy i decydujemy.