eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzet przechodzi na wlasnosc serwisu ?? › Re: Sprzet przechodzi na wlasnosc serwisu ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tp
    i.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzet przechodzi na wlasnosc serwisu ??
    Date: Sat, 19 Mar 2005 20:04:36 +0100
    Organization: Dom
    Lines: 24
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    References: <d1hrpi$his$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa96.raciborsko.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1111259096 25280 213.76.247.96 (19 Mar 2005 19:04:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Mar 2005 19:04:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: MicroPlanet-Gravity/2.70.2061
    X-Antivirus: avast! (VPS 0511-1, 2005-03-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285506
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jak dlugo serwis powinien przetrzymywac nieodebrany sprzet klienta ??
    > Czy zgodnym z prawem byloby wprowadzenie do warunkow serwisu, informacji
    > mowiacej o tym, ze sprzet nieodebrany z naprawy w przeciagu np. 30dni
    > przechodzi na wlasnosc serwisu ?? Jesli tak, to ktore art to reguluja ??

    Nie ma nic o tym w przepisach. Kiedys pytalem o to prawnikow z Inspekcji
    Handlowej. Jedyne co mozesz zrobic to zmienic umowe serwisu. Tj. piszesz
    wielkimi literami na pierwszej stronie, ze sprzet przyjety do serwisu i
    nieodebrany po 6 miesiacach ulega przepadkowi na rzecz serwisu. A
    pieniadze uzyskane z jego sprzedazy przeznaczasz na Wioskę Dziecięcą w
    Biłgoraju ;-). 30 dni to raczej zbyt mało i moglbys miec klopoty jesli
    klient poszedłby do sądu. Co wiecej, o zakonczeniu naprawy i gotowosci
    do oddania sprzętu powinienes takiego klienta informowac w sposob zgodny
    z prawem czyli raczej wysłać polecony na adres podany na umowie
    serwisowej. Wtedy sąd nie mialby ci do zarzucenia, ze działałeś na
    szkode klienta - zwlaszcza, jesli kase z sprzedazy po potraceniu swoich
    kosztow przeznaczyles na jakis szczytny cel.

    Jesli klient to podpisze, to mozesz spokojnie taki sprzet sprzedac po 6-
    ciu miesiacach ... A teraz jedyne co mozesz to trzymac go do ******
    wizyty *****ego klienta ... ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1