  • Data: 2004-07-25 13:15:05
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: "user" <a...@n...news> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał:

    > Nie mówiłem, że jest argumentem. To wyraz rozpaczy.

    A rozumiem. Nie rozpaczaj, Arku :-)

    > Naprawdę? To chyba ściągnąłeś ten punkt z nieaktualnej ustawy.
    > I w jakim zakresie jest to wprowadzenie do pamięci jest tam polem
    > eksploatacji?

    http://www.vagla.pl/autorskie.htm
    Tak czy inaczej ustawa wymienia te pola *"w szczególności"*, a więc
    nie wszystkie możliwe, lecz tylko te zakresy które na pewno nimi są.
    Nie możesz więc twierdzić, że pole w niej nie wymienione nie
    jest polem eksploatacji.

    > Nic takiego nie napisałem, więc daruj sobie takie przypisywanie brody.

    Arek napisał:
    "> Eksploatacja to - POZYSKIWANIE (zysków) z CZEGOŚ
    > czyli ktoś wykorzystuje UTWÓR"

    :-) Nie pamiętasz własnych słów??

    > I dość mam już rozmowy poniżej przedszkolnego poziomu.

    Widzę, że ciągle próbujesz sprowokować mnie do własnie takiego
    "przedszkolnego" poziomu takimi uwagami:-)
    Pozwolisz więc, że potraktuję Cię jak prowokatora czyli trolla
    i nie będę z Toba dalej prowadził dyskusji.

    > Ha! I sam sobie dobitnie przytoczyłeś przykład, że eksploatacja to
    > korzystanie z utworu na polach eksploatacji, a nie korzystanie z utworu.

    :-)))Więc korzystanie z utworu na polach eksploatacji to nie korzystanie z
    utworu???
    Oj Arku, zapędziłes się w tzw. kozi róg :-)

    No ale żegnaj bo szkoda czasu.

    Jacek