  • Data: 2011-10-07 11:22:22
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z odroczonym terminem płatnosci
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.10.2011 12:01), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czego nie rozumiesz w wersji, że jedna strona drugiej stronie
    > dajmy na to ustnie oświadczy "nie będzie problemu, jakoś się
    > dogadamy"?
    > A z pisemnej umowy i z ustawy wynika że wcale się dogadywać
    > nie musi i później łatwowiercy "daje popalić".
    > Jeśli owym łatwowiercą jest osoba przyzwyczajona że wszyscy
    > jej ustępują i może sobie pozwolić na lekceważące zagrania,
    > przekonana np. że "krzykiem wymusi", może to być zupełnie
    > proste.
    > Oczywiście, w świetle prawa - "ma za swoje". Co nie zmienia
> [...]

    Pewnie czepia się tego że powinieneś napisać "umawiano się w sposób
    sprzeczny z *tym* co było na piśmie", zaś napisaleś "umawiano się w
    sposób sprzeczny z *tego* co było na piśmie".

    Wiadomo o co chodzi, ale z drugiej strony to Ty tutaj zaznaczasz przy
    każdej okazji że odpowiedź była na to co pytający napisał zamiast na to
    co miał na myśli :).

    p. m.