    From: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz samochodu przed uzyskaniem odszkodowania
    Date: Mon, 19 May 2003 22:21:17 +0200

    <bab54l$qi7$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Czyli jeśli więcej niż 100% mi zaniżą to mam dopłacić?:-)

    nie :) to oznacza ze przyznaja ci np 2000 a powinni 4000, miedzy innymi nie
    naliczanie podatku vat na czesci i uslugi a takze naliczanie amortyzacji za
    czesci.. to normalna praktyka nakrecajaca zlodziejski rynek czesci
    zamiennych.. ze statystyk policyjnych wiadomo ze juz w nastepnym roku po
    wprowadzeniu przez ubezpieczycieli tego typu praktyk kradzieze samochodow
    wzrosly o dosc pokazny procent i to nie dlatego ze mlodzi chlopcy chca sie
    przejechac samochodem ale po prostu samochody sa rozkladane na czesci i po
    kawaleczku sprzedawane... a kto kupuje? no coz przy takich wyplatach
    odszkodowan smiem twierdzic ze kazdy kto chcialby za te pieniazki ktore
    oferuje ubezpieczyciel naprawic samochod..

    pozdrawiam