  • Data: 2010-07-14 19:38:21
    Temat: Re: Sprzedaż pracownikom bez marży
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i1jtn1$dgn$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > nie mowi ale moze skarbowka sie czepilaby ze skoro kupuja po cenach
    > hurtowych to pewnikiem mają w tym przychód do opodatkowania...
    > tak jak z samochodmai sluzbowymi czy pakietami medycznnymi. nawet nie
    > musial z nich korzystac. wazne ze firma kupila....

    Na tej zasadzie zarządy Polkomtela, Ery i Orange siedziałyby w pudle bo
    substydiują ceny telefonów - kupują drogo a dają prawie darmo. Ja dla
    świętego spokoju naliczyłbym parę groszy do ceny i masz zysk ;) Zdarzało się
    że dla znajomego refakturowałem towar z hurtownii informatycznej - mając dg
    stricte komputerową tylko się u nich kupi. Dla takiego bezpieczeństwa
    naliczałem groszową marżę - np przy f-rze na 2000 było to 5 zł.