    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż oprogramowania będącego w pakiecie z aparatem
    Date: Sat, 07 Jan 2006 13:01:47 +0100

    miklo napisał(a):

    > No właśnie wydaje mi się, że nie jest to OEM. Oto wyciąg z umowy:
    >
    > 3. Restrictions.

    ... milo z ich strony ze nie napisali tego w jezyku hulu-gula, albo
    pismem wezelkowym...

    Ja tu nie widze ani jednego slowa w jezyku polskim, a to ze w jakims tam
    jezyku ktory byc moze gdzies na swiecie jest uzywany przez jakas
    wieksza, badz mniejsza liczbe ludzi, ten zbitek znakow cos tam oznacza
    to juz na prawde nie bjest problem kupujacego :)