eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz nieruchomosci przed wpisaniem do ksiegi wieczystej › Re: Sprzedaz nieruchomosci przed wpisaniem do ksiegi wieczystej
  • Data: 2007-07-09 13:10:53
    Temat: Re: Sprzedaz nieruchomosci przed wpisaniem do ksiegi wieczystej
    Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Kupuje nieruchomość (wpisanie do ksiegi wieczystej trwa kilka miesiecy),
    > co
    > jesli bede chciasl ja sprzedac wczesniej ? Czy musze czekacz az zostane
    > wpisany do KS ?

    Wpis wlasciciela do KW ma charakter deklaratoryjny czyli nie musi byc
    dokonany, zebys byl wlascicielem, on tylko potwierdza Twoje prawo wlasnosci.
    Jednym slowem, mozesz nieruchomosc sprzedac nawet tego samego dnia, w ktorym
    ja kupiles. Zabezpieczeniem dla kupujacego jest zlozony wniosek o wpis
    wlasciciela, ktory jak zerknie do KW to bedzie odnotowany.

    Pozdrawiam
    Deni