    From: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz mieszkania wlasnosciowego
    Date: Thu, 20 Nov 2003 10:33:28 +0100

    michael wrote:

    > pans

    > Czy mogl bym prosic o dokladne kwoty .
    > Moje mieszkanie zostalo wycenione na 110tys a zaplacono za nie ok 29 tys
    > zl , wiec jak to bedzie teraz wygladalo kosztowo w przypadku sprzedarzy ?

    naprawde radze spytac w spoldzielni - bo moze sie okazac ze reszte,
    czyli 81 tys trzeba doplacic...jeslis przeda sie przed uplywem oznaczonego
    czasu... A prosze pamietac, ze nabywca musi wystapic o przyjecie w poczet
    czlonkow spoldzielni...

    Jesli zas chodzi o dochodowy to jesli mi sie cos nie pomieszlo to 10 %ceny
    sprzedazy....

    Ale an notariusz ktory skasuje pare ladnych tysiecy i jest platnikiem tego
    podatku
    wlasnie w tej cenie swej uslugi ladnie wszystko wyliczy dokladnie,

    > Michael

    Boguslaw