  • Data: 2007-06-25 23:54:23
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - płatność gotówką
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasek wrote:

    > A jak mam tytul wykonawczy, to czy komornik [...]

    Moze wyrazilem sie niejasno, w kazdym badz razie nieladnie - ale
    chodzilo mi o to, czy jezeli mam tytul wykonawczy, a egzekucja
    pozostalej czesci jest niemozliwa (np. nie ma z czego), to jak wygladaja
    dalsze kroki? Licytacja mojego-niemojego mieszkania? Zwrot prawa do
    mojego-niemojego mieszkania? Co w takim przypadku z ochrona lokatorow?

    Pozdrawiam,
    Jacek