  • Data: 2007-12-07 14:57:37
    Temat: Re: Sprzedaz konta allegro ???
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MT wrote:

    > No wlasnie co Polskie Prawo na to ?
    >
    > Jak wiadomo dorobek punktowy, historia konta i reputacja na rynku jest
    > moim dorobkiem a mam pelne prawo do niego .

    Ale pomyślałeś o tym, że ten dorobek punktowy świadczy o tobie? I że zmiana
    właściciela konta byłaby niejako oszukiwaniem kupujących, myślących że mają
    do czynienia z powaznym sprzedającym, podczas gdy jest to ktoś zupełnie
    nowy?

    To tak jakbyś chciał sprzedać komuś swoją historię kredytową w BIKu, czy
    historię kariery zawodowej i wykształcenia w CV.

    p. m.