  • Data: 2011-03-17 15:46:25
    Temat: Re: Sprzedaż dostępu do usługi telefonicznej - czy mogę ??
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-17 15:35, Marek pisze:
    > Witam !
    >
    > W budynku w którym znajduje się moja firma jest jeszcze kilka
    > działalności gospodarczych i kilkanaście mieszkań z lokatorami.
    > W firmie mam usługę ISDN do której podłączona jest centrala PABX z numerami
    > wewnętrznymi do których przypisane są numery z publicznej sieci
    > telekomunikacyjnej. Pytanie brzmi czy mogę sprzedawać i wystawiać rachunki
    > pozostałym firmom i lokatorom w tym budynku dostęp do usługi telefon
    > oferując numery telefoniczne z numeracji publicznej sieci telekomunikacyjnej
    > przez swoją centralę PABX ?

    Są dwie opcje:
    1. stosujesz tylko i wyłącznie refakturowanie usług - nie potrzebujesz
    nic więcej (ale masz praktycznie zero zarobku)

    2. wprowadzasz własny cennik, własne usługi itp., wtedy jesteś dostawcą
    usług telekomunikacyjnych i musisz zgłosić działalnośc do UKE (i
    oczywiście do EDG)

    > P.S.
    > Sieć wewnętrzna budynku istnieje a administrator budynku wyraziłby na to
    > zgodę .

    Byleby nie stosował ograniczeń, typu tylko Ty i nikt inny

    > Proszę o poradę z góry dziękuję !
    > M.K.

    Porady prawne to na rogu, drugie piętro :-P