  • Data: 2008-05-12 09:12:43
    Temat: Re: Sprzedaż części majątku ze współwłasnością
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cesar pisze:
    > Trochę może niejasno się wyraziłem: sprzedając ten kawałek działki zgodę
    > wyrażą wszyscy współwłaściciele.
    > Tyle, że dobrze byłoby przy okazji wyjaśnić sprawę tego, co pozostanie, żeby
    > tam już współwłasności nie było tylko zeby była to już własność tylko
    > dziecka.
    > Czy ta osoba, która weźmie pieniądze za sprzedany kawałek może napisać
    > oświadczenie notarialne, w którym zrzeknie się praw do udziału w
    > pozostającym "przy rodzinie" kawałku działki?

    1) zniescie wspolwlasnosc dzielac dzialke na 2 czesci (ta z domem niech
    bedzie dla matki i jednego dziecka, ta bez domu niech bedzie tego
    dziecka ktore chce wziasc kase za jej sprzedaz)

    2) matka niech podaruje swoja czesc dzialki z domem w zamian za prawo
    dozywotniego zamieszkania (wpis do ksiegi wieczystej)