    From: "nina" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz alkoholu.
    Date: Mon, 07 Feb 2005 10:45:33 GMT

    Dokladnie, i ja nie chcialam mu sprzedac alkoholu, aczkolwiek pracownik
    ochrony stwierdzil, ze facet nie jest pod wplywem alkoholu, wiec mam mu
    sprzedac wodke, zeby tylko jak najszybciej poszedl z naszego sklepu. W
    pozniejszej rozmowie z Koordynatorem Ochrony okazalo sie, iz nie ma zadnej
    ustawy ktora jasno definiuje iz osobie pod wplywem srodkow oduzajacych nie
    wolno sprzedawac alkoholu. Wiec teoretycznie nie moge odmowic sprzedazy
    alkoholu takiej osobie, bo on nie jest nietrzezwy!! No wiec ja to jest??
    Alkomat nic nie wykarze,ale przeciez teraz do uzytku maja wejsc urzadzenia
    do pomiaru zawartosci HCD we krwi ( nie wiem,czy dobrze napisalam, czy tak
    sie nazywa ten zwiazek wytwarzany przez narkotyki we krwi )...ma sobie maly
    dylemat :-((