  • Data: 2003-09-20 12:43:54
    Temat: Re: Sprzedalem samochod. Co dalej ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkhh2e$k4m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wlasnie sprzedalem swoj samochod i mam pytania co dalej z tym robic ?
    Jakie
    > kroki musze teraz poczynic aby prawnie bylo wszytsko ok ?

    Przeczytać kodeks drogowy i dać na mszę dziękczynną że jeżdżąc tym
    sprzedanym autem mimo nieznajomości przepisów nadal żyjesz i nie siedzisz w
    więzieniu za zabicie kogoś;)
    A serio-wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w kodeksie drogowym
    (znajdziesz w sieci) i u najbliższego agenta lub pracownika ubezpieczalni.

    Pozdr
    Leszek