  • Data: 2006-11-18 16:46:56
    Temat: Re: Sprawy sądowe prawie za darmo
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję że to nie ci sami.
    > Mi sie oni odnaleźli, ale chyba za późno.

    Nie chciałbym być złym prorokiem, ale dośc kiepsko z ich profesjonalizmem,
    skoro szukają "osób biegłych w Kodeksie Prawa Cywilnego". Nie ma takiego
    kodeksu, jest kodeks cywilny, poza tym bez znajomości procedury cywilnej,
    ustaw ubezpieczeniowych i doświadczenia w pracy z biegłymi takie sprawy
    można łatwo spartaczyć.

    > Cóż na blachy poszło koło 30-40 tyś, a człowiek to ochłap.

    Trochę się we mnie zagotowało. Ale myślę że można spokojnie znaleźć radcę
    czy adwokata, który wziąłby taką sprawę bezzaliczkowo.

    Marcin.