  • Data: 2004-01-15 14:08:06
    Temat: Re: Sprawa w Sadzie Rejonowym
    Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Krzychu* <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał(a)
    w wiadomości: bu60hs$ppe$...@a...news.tpi.pl ...
    > Heh, podobnie Urząd Miasta w byłym mieście wojewódzkim P., woj łódzkie
    > wyrolował mojego teścia. [...]
    > Ja bym tego tak nie zostawił, ale mój teść nie chciał iść do sądu, bo
    > kiedyś przegrał jakąś sprawę. ;-(
    >
    > Tak działają urzędnicy w naszym "państwie prawa" :P

    Przykre, ale prawdziwe :(
    Twojemu tesciowi przynajmniej urzad cos obiecal, a tu nie jestem pewien,
    czy w ogole jest sens takiego pozwu. Teoretycznie mozna podwyzszyc
    czynsz o pare albo parenascie razy bez zadnych konsekwencji. Jedyne co
    mozna zrobic to rozwiazac umowe. Ciekawe tylko jak to zrobic, skoro
    stoja na niej 2 pawilony ;)
    Z tego co liczylem to tylko zaplaci 870 zl za wniesienie sprawy i jak
    pojdzie nie po jego mysli to dorzuca mu jeszcze koszty sadowe i Bog wie
    co jeszcze :(

    Jedyne pocieszenie to to, ze grunt jest juz wykupiony i zlodzieje nie
    beda wiecej z niego zdzierac. Marne, ale zawsze cos ;)

    Arkadiusz Gawronowski