eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa w Sadzie Grodzkim - przekroczenie predkosci (dlugie) › Re: Sprawa w Sadzie Grodzkim - przekroczenie predkosci (dlugie)
  • Data: 2003-03-11 08:17:29
    Temat: Re: Sprawa w Sadzie Grodzkim - przekroczenie predkosci (dlugie)
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4k1l2$o82$1@news.onet.pl...

    > Leszku, spytam Cię jako Znanego Praktyka:
    > jakie jest prawdopodobieństwo, że trafi się
    > na policjanta nieskorego do "negocjacji"?
    > Bo wtedy to może wyjść jednak chyba znacznie drożej;

    Nie miałem na myśli tego o czym myślisz .
    Kolega napisał:

    "Po dlugiej dyskusji nie posunelismy sie o krok w pertraktacjach, wiec nie
    przyjalem mandatu i skierowalem sprawe do Sadu Grodzkiego (zadnego
    lapownictwa)."

    Więc ja napisałem w odpowiedzi na to:
    "Na drugi raz negocjuj z policjantami.Będzie taniej."

    Mógł po prostu po przeanalizowaniu szans przyjąć inną postawę i negocjować
    niższy mandat.
    Teraz jasne ?

    Pozdr
    Leszek