  • Data: 2002-09-05 16:32:49
    Temat: Re: Sprawa smiertelnie powazna
    Od: "SNOW" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK. zgadzam sie z waszymi pogladami, ale musicie wiedziec ze to z jej winy
    sie rozstalismy i to ona zaczela pierwsza oddawac mi swoje (moje) rzeczy
    ktore dostala ode mnie rzadajac wydania rzeczy ktore dostalem od niej. Mysle
    sobie ok. dziecinne to ale przystane wiec skoro wszystko to wszystko kazda
    ze stron ma oddac sobie, a tu psikus niedoszla tesciowa i kolezanka mowia ze
    telefonu nie oddadza... Szczyt bezczelnosci...(zalezy jak na to patrzec).

    Mam ja w dupie przede mna trudny rok na Wydziale Prawa i Administracji...
    moze studia nie maja postaci fizycznej ani nie dadza mi tego co ona moglaby
    dac, sa one moim najwiekszym marzeniem...

    Dzieki za odpowiedzi !!!