    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Date: Mon, 2 Jun 2008 23:47:16 +0200
    <g1sedr$hvt$1@news.onet.pl> <1r5qt517fk641.squwymerfo9l$.dlg@40tude.net>
    <cu9i0usdxt8e$.1axdwiw6sdn0z$.dlg@40tude.net>
    <8...@m...googlegroups.com>
    <u8ocq7nrlxcg$.1w6e7vwpzx8xk.dlg@40tude.net>
    <g219av$a6$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <g21nl7$5lh$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g21o0q$1q51$1@opal.icpnet.pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g21o0q$1q51$1@opal.icpnet.pl...

    > Jak masz wszystko legalne, to jak może się coś nielegalnego znaleźć?

    Żebyś się kiedyś w życiu nie zdziwił. Widziałem juz podróbki pirackie
    możliwe do odróżnienia od oryginału tylko przez naprawdę dobrych
    specjalistów.

    > Więc zalegalizujmy okradanie najbogatszych. Takiemu pomysłowi przyklaśnie
    > większość społeczeństwa, daję sobie palec uciąć.

    Na tym polega stanowienie prawa. Przypominasz sobie z historii co się
    działo po wojnie?

    > A w mojej raczej za wystrzelaniem tych populistycznych jełopów, choćby
    > stanowili nawet 95% społeczeństwa. Albo powieszeniem. Albo deportacją na
    > Madagaskar, czy cokolwiek innego - byleby nie zatruwali normalnego
    > społeczeństwa swoją głupotą.

    Wiesz na czym polega demokracja? Historia zna kilka systemów prawnych,
    gdzie kilku mądrych uważało, ze zawsze ma rację. Generalnie doświadczenie
    wykazało, ze na dłuższą metę to się nigdy nie sprawdzało.