  • Data: 2008-06-02 10:02:01
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Cze, 11:43, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > To jeszcze art. 185 kc i Rozporządzenie Rady Ministrów z 1966 r. w
    > sprawie rzeczy znalezionych (Dz.U. nr 22 poz. 141 z późn. zm.)

    Nie kombinuj, bo zaden przepis nie zabrania mi takiej plyty sluchac.
    A dla ulatwienia - przed Bozym Narodzeniem dostalem plyte z koledami
    razem z ulotkami reklamowymi.
    Nikt bliski mi tego nie wysylal. No i co z Twoja teoria?
    A dzisiaj wezme jedna ze swoich plyt i sprezentuje ja pierwszj
    napotkanej osobie. ICMPTZ?