  • Data: 2003-11-10 13:14:43
    Temat: Re: Sprawa ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Nov 2003, poczatkujacy wrote:
    [...]
    >+ ZUS), a nie mam wystarczajacej wiedzy, aby samemu tego dochodzic, wiec
    >+ zwracam sie do Was grupowicze z prosba o zweryfikowanie zawartych tam
    >+ informacji i wypowiedzenie sie czy podany sposob jest mozliwy w obecnych
    >+ warunkach prawnych i czy stosujac go nie zlamie prawa.

    W kwestii zasady: tak.
    Co do wartości i formularzy się nie wypowiem :), ale jak nie
    umiesz zweryfikować tego co ci podali na tacy - to chyba na
    początku skorzystasz z pomocy biura podatkowego ?
    A tam to ci wyłożą co i jak (a jak nie będą chcieli - to
    zmień biuro, bo może nie "nie chcą" a "nie umieją" podać
    podstawy prawnej nawet jak dobrze robią !)

    Polecam przeszukanie grupy .podatki - ZUS jako parapodatek
    bywa tam często :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)