    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa Adriana!!!
    Date: Sat, 04 Mar 2006 11:55:25 +0100

    tootaatoo napisał(a):
    > To jest sluchajcie tragedia ze sad przyznaje prawa do opieki
    > opiekunce,ktora przetrzymuje u siebie dziecko,ograniczajac mozliwosc
    > kontaktu z mama
    > Jakas paranoja bo moim zdaniem powinno sie ta opiekunke zamknac w
    > zakladzie psychiatrycznym za to co zrobila,dostawala kase jako
    > opiekunka,pozniej dostawala kase jako rodzina zastepcza,a widac po niej
    > ze troszke patologie ma wyryta na twarzy,zapragnela sobie na starosc
    > miec dziecko i zabrala dziecko matce i jeszcze sad pieczecia ta
    > przyklepal!!!
> [...]

    bylo juz o tym :-)
    RObilem kiedys za opiekunke i az sie boje pomyslec co by bylo gdybym ja
    taki numer wywinal, w kazdym razie wiem co ja bym zrobil tej suce gdyby
    to bylo moje dziecko.

    Jaka by matka nie byla jezeli nie zneca sie fizycznie dlugotrwale
    psychicznie czy nie popelnia przestepstw na tle seksualnych na szkode
    tego dziecka (wszystko udowodnione dowodami w postaci nagran chocby, nie
    oparte na zezaniu swiadka)czy nie rozpija jego (ale nie chodzi o
    sprobowaie alkoholu) Panstwo nie powinno miec prawa zabrania jej tego
    dziecka.
    Nawet gdy jest w strasznej nedzy, wtedy nalezy im pomoc, a nie dobijac.

    P.