  • Data: 2011-06-12 22:44:54
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 12:47:01 +0200, prg napisał(a):

    > daj znac na grupe, jak sie udalo zalatwic sprawe,
    Ja znam sprawę gdy spokojny człek, za honor biorący sobie utrzymanie
    spokuju i zgody i daleki od reakcji Pawlakowo-Kargulowych, przyszedł z
    kłopotem bo z 8 centymetrów 'przebojowy' sąsiad zrobił przez kilkadziesiąt
    lat 5 metrów. Są u nas regiony gdzie brak gwałtownych reakcji na 'wlezienie
    w szkodę' jest traktowany jako przyzwolenie - 'daj palec, weźmie całą
    rękę'. Pojawiła się w tej sprawie 'ostatnia zgodna granica'.

    Niezależnie do pojawiających się tu głosów o spokój i dobrosąsiedzkie próby
    zalatwienia sparawy radzę jednak udokumentować swój sprzeciw wobec działań
    sąsiada, niezależnie od tego, kto z was dóch ma rację.

    PS. Futłorninga podać by wypadało.

    --
    pozdro
    poreba