  • Data: 2007-09-25 10:43:43
    Temat: Re: Spolki i KSH po czesku
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kauzyperda wrote:
    > A w tej sprawie dopytuje sie dlatego o jakis "oficjalny" papier, ze
    > pomiedzy tym co znalazlem przez www.justice.cz a tym co mi podal
    > kontrahent sa pewne istotne niezgodnosci i stad konieczosc sprawdzenia
    > tego w jakims pewniejszym czy bardziej aktualnym zrodle (gdyby wszystko
    > mi sie zgadzalo, to bym na tym co znalazlem poprzestal) - no i staram
    > sie wywiedziec jak to dziala w Czechach aby ustalic czy np. moje zadanie
    > przedstawienia "urzedowych" dokumentow nie bedzie - obiektywnie rzecz
    > biorac - jakims duzym utrudnieniem i stad moje pytania jak to dziala w
> [...]

    Chyba kazdy na kazdym urzedzie miejskim mozesz zlozyc wniosek o odpis:
    "podat žádost o výpis z obchodního rejstříku". Na stronie urzedu
    miejskiego w Rokycanach (miasto powiatowe na zachodzie Czech) pisze sie,
    ze odpis kosztuje 50 koron za kazda strone i wydaje sie na poczekanie.
    Odpis ten jest jednoczesnie uwierzytelniony, poniewaz jest wydany z z
    systemu informacyjnego administracji publicznej.

    http://www.rokycany.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=14069&
    id_org=14069&id=398090&p1=&p2=&p3=

    To samo pisze sie (innymi slowami) na stronach urzedu miejskiego w
    morawskim miescie Valašské Meziříčí, patrz
    http://www.valasskemezirici.cz/doc/23140/

    Ludek