  • Data: 2009-08-07 09:11:34
    Temat: Re: Spółdzielnie mieszkaniowe?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    spp ni au koto ha itsumo tanosii

    > Sąd.

    > Przeczytać Prawo Spółdzielcze, statut.
    > Zupełnie nie rozumiem po co dodatkowe instancje kontrolne nad
    > samorządnym ciałem jakim jest Spółdzielnia?

    A dlaczego nie? Półtora roku temu zmarła moja babcia i po niej
    odziedziczyłem mieszkanie. Byłem u nich i wszystko dałem im na tacy, łącznie
    z wyrokiem/orzeczeniem sądu. Nadal głównym najemcą jest moja babcia, która
    jest na tym lepszym ze światów. Od pół roku próbuję przekonać ich że to
    jestem spadkobiorcą. I zupełnie bez efektu. Zupełnie jakbym walił głową o
    mur.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.