eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpółdzielnia mieszkaniowa - nakaz zdemontowania anten sat / anten wifi / kabli sieci LAN... › Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - nakaz zdemontowania anten sat / anten wifi / kabli sieci LAN...
  • Data: 2008-10-07 18:37:43
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - nakaz zdemontowania anten sat / anten wifi / kabli sieci LAN...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > z gory przegrane.
    > wszystko co na elewacji ma zniknac.
    > mozecie to postawic na dachu.

    Nie możemy, bo z dachu ma zniknąć... Więc rozumiem, że w polsce mamy takie
    prawo, żę mam rozwiązać umowę z C+ i zdjąć antene od niej, ponieważ jakiś dupek
    w spółdzielni ms układy i bierze kase od TV kablowej? TV kablowa nie zapewnia
    tego co mam na platformie cyfrowej. Czy to jest w porządku? Naprawde nic się nie
    da zrobić?

    Maciej C