  • Data: 2005-09-13 08:19:04
    Temat: Re: Spoldzielnia a siec
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > I pytanie: jak z tym czlowiekiem rozmawiac? Nie chce sie powolywac
    > na to, ze ktos tam juz jest, bo zaleznie od ukladow -- spowoduje to
    > albo wyrzucenie takze ich, albo lokalna wojne na ktorej akurat mi
    > kompletnie nie zalezy.

    Kiedys troche budowalem rozne sieci i prawda o prezesach spoldzielni
    mieszkaniowych jest jedna...
    Po prostu gosc chce dostac w lape i tyle.

    Nie udalo mi sie zbudowac sieci w zadnej spoldzielni mieszkaniowej.
    Wyjatek stanowila jedna, gdzie inicjatywa byla oddolna (mieszkancy
    wszystko zalatwili, wystapili do prezesa o pozwolenie, on je przyznal,
    oni zatrudnili mnie).

    Codziennosc to umowy (pisane, albo i nie) o wylacznosc w danej
    spoldzielni mieszkaniowej jednego providera (czy to kablowka, czy
    internet to juz obojetne).

    No i generalnie to panstwo w panstwie - spoldzielnia moze powiedziec
    "nie, bo nie" i koniec. Takie ich prawo, skrupulatnie wykorzystywane
    przez prezesow.
    W najlepszym razie zaproponuja Ci jakas absurdalna kwote za dzierzawe
    kawalka dachu.

    Jeszcze pogadaj z ta "gmina", moze sa w tej spoldzielni w jakis dobrych
    (albo zlych - nie wiadomo co dla Ciebie lepsze) stosunkach i beda mogli
    jakos wplynac na decyzje prezesa.

    Ewentualnie mozesz sprobowac dogadac sie z wlascicielem mieszkania na X
    pietrze tego wiezowca.