  • Data: 2009-04-08 13:58:28
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata
    Od: "Me again" <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grhqht$hgp$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Me again" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ewentualnie spoldzielnia tez niech zakupi duzy magnes na glowny
    > wodomierz - i niech si ewodociagi martwia :)

    Zaproponuję to na najbliżyszym spotkaniu :)
    W każdym razie, okazało się, że kwotę liczą proporcjonalnie do zużycia za
    kwartał. Tyle, że oni nie mają stanu mojego licznika za początek okresu
    rozliczeniowego i wyszło im, że zużyłem 65m3 wody na postawie jakiśtam
    wyliczeń a nie jak w rzeczywistości 28m3. Czyli opłata powinna być dużo
    mniejsza. Rozliczamy się miesięcznie na podstawie wskazań licznika (wszyscy
    mieszkańcy bloku tak robią) a oni przesyłają rozliczenia na podstawie
    prognoz. Generalnie burdel im się zrobił niezły bo nasz blok rozlicza się
    inaczej niż reszta osiedla, u nas wszyscy mają liczniki w mieszkaniach.