  • Data: 2010-03-02 12:35:21
    Temat: Re: "Spisanie" przez Policje - podstawy?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > No widzisz, dla Ciebie "przy okazji", a dla mnie dość zasadnicza
    > sprawa.

    Ja nie widzę problemu w byciu spisanym - niech sobie nawet odciski i
    DNA pobierają, jeśli to byłaby jakąś ogólna akcja.

    Rozumiem, ochrona dóbr osobistych itp, ale nie przesadzajmy. Zwykłemu
    uczciwemu obywatelowi nie ubędzie.

    Brytyjczycy zdaje się zrobili taką akcję "baza DNA", tylko tam afera
    była że rasizm, bo się skupili na obywatelach ciemniejszej karnacji.

    --
    Pozdro
    Massai