eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
  • Data: 2002-05-09 14:41:41
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:abdr3g$m76
    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > jak
    > (...)
    > calkowite
    >
    > Hmmm, czy nie najprosciej po prostu szybko odpowiedziec na pytania i
    > miec to z glowy???

    1. Niby tak, ale nie. W najogolniejszym przypadku najprosciej by bylo
    powiedziec "Nie, dziekuje, milego dnia, zegnam Pana / Pania.". Zapewne
    sie ze mna zgodzisz. Tymbardziej, ze nie chce i mam takie poczucie, ze
    ze wszechmiar mam prawo nie chciec. Oczywiscie mozna postawic problem
    taki, czy nienaruszalnosc mojego prawa do "niechcenia" jest dobrem
    cenniejszym niz dobro w postaci korzysci z przeprowadzenia miarodajnego
    spisu. Twierdze ze nie, a wrecz przeciwnie, uwazam spis za
    przedsiewziecie szkodliwe dla naszego Kraju - patrz punkt 2.

    2. Rozumiem, ze pytasz o powody. Powody sa rozmaite, glownie tzw.
    ideologiczne, czyli dla niektorych moga juz na mile zasmierdziec
    pieniactwem i warcholstwem %*), chociaz mnie sie takimi wcale nie
    wydaja. Mowiac ogolnie, uwazam spis powszechny za kolejny akt umacniania
    i rozbudowy socjalizmu w Polsce, ktora po 57 latach (mozna nawet
    powiedziec ze po 83 latach) owego budowania i umacniania przypomina
    quasi-latynoski okret pijany i teatrzyk buffo. Pewnie mozna by na temat
    tego uzasadnienia-tezy dluzej podyskutowac, ale nie chce zajmowac
    Szanownego Forum dysputa nie do konca zwiazana z tematyka Waszej grupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz