eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanieRe: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Date: Sat, 4 Feb 2017 09:23:21 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <o7431t$74s$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1...@4...net>
    <1...@4...net>
    <fpakv0nzwf4j.14otgtczqoosu$.dlg@40tude.net>
    <4xaffxokguv.kwdtto0y7blf$.dlg@40tude.net>
    <o60cua$sv9$1@node2.news.atman.pl>
    <uesr66lztlt8$.4qgyb5dxbo5d.dlg@40tude.net>
    <o681m5$bkb$2@node2.news.atman.pl>
    <htxndtnemvze$.d80jl7e998w0.dlg@40tude.net>
    <o69ir9$85h$2@node1.news.atman.pl>
    <58885496$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <o69krn$a6m$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1486196605 7324 78.10.177.126 (4 Feb 2017 08:23:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Feb 2017 08:23:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <o69krn$a6m$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:760320
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Liwiusz"

    > Jest ogromny sens w tym pytaniu. Chętnie też bym się dowiedział gdzie
    > widzisz sens w w/w naciągactwie.

    Trudno dyskutować z czyimś z góry powziętym założeniem. Czemu
    naciągactwo? Celem każdego biznesu jest najdrożej sprzedać, celem
    konsumenta jest najtaniej kupić, gdzieś te oczekiwania się spotykają
    pośrodku, a telefon jest tylko narzędziem takim samym jak lada sklepowa.
    ---
    Tylko, że nie jesteśmy w sklepie więc i lady brak a my nie chcemy niczego
    kupować tylko przejść na chodnik po drugiej stronie jezdni gdy pośrodku
    zatrzymuje nas gość ciągnący za sobą swoją ladę (telefon) pytając czy
    jesteśmy właścicielem swojej lady (telefonu), któremu po krótkiej wymianie
    uprzejmości dziękujemy, ale niestety przed chodnikiem dopada nas kolejny
    właściciel lady którego omijamy już bez słuchania co tam u niego słychać i
    jak już nam się udaje stanąć stopą na tym chodniku po drugiej stronie to
    okazuje się, że zostajemy otoczeni przez całą bandę właścicieli lad, którzy
    widzieli jak rozmawialiśmy na środku drogi i teraz myślą, że znaleźli
    przyjaciół ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1