    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek, problem z długiem ojca
    Date: Fri, 11 May 2007 09:53:34 +0200

    witek pisze:

    > Bank ma 3 lata na upomnienie się o swoje, potem się przedawnia (każda rata
    > oddzielnie)

    Tu właśnie nurtuje mnie pewien problem. Wiem, że termin przedawnienia
    wynosi 3 lata od terminu płatności każdej faktury jeśli są to
    świadczenia okresowe (telekomunikacja np.). Ale słyszałem, że z
    kredytami jest inaczej czyli:

    1. Termin przedawnienia liczy sie od daty wymagalności ostatniej raty.
    2. Termin przedawnienia liczy sie od daty wymagalności całego kredytu
    jeśli bank wypowiedział kredyt.

    Gdzie można sprawdzić jak to jest naprawdę?