  • Data: 2012-07-25 12:37:22
    Temat: Re: Spadek, ochrona spadkobierców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 11:57, Adam Klobukowski pisze:

    > Generalnie to będę przyjmował spadek przed notariuszem, on też zarządzi spis
    inwentarza?

    A fakt, parę lat temu to weszło...

    Zarządzić nie zarządzi, ale może złożyć w twoim imieniu wniosek do sądu.
    Zresztą najlepiej podpytać go o praktyczną stronę procedury podczas...
    zaraz... jak to się oficjalnie nazywa... a mam: podczas sporządzania
    aktu poświadczenia dziedziczenia. Tylko pamiętaj, że wszyscy
    spadkobiercy powinni się zebrać u tego notariusza.

    A potem komornika oprowadzisz po majątku, żeby spisał.