  • Data: 2007-06-18 18:38:40
    Temat: Re: Spadek - mieszkanie - pytanie
    Od: "zgaga" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f559hj$1vg$1@mx1.internetia.pl...

    > Niewiele mi te dwie wypowiedzi dały ale widać o fachowca od prawa
    > spółdzielczego trudno dzisiaj. (może wszyscy wyjechali do Irlandii??)
    >
    > Postroofki
    >
    > --
    > nick......: DaNsOuNd
    > name......: Daniel Rykowski
    > contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl

    Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu podlega dziedziczeniu, więc jesteś
    prawowitym jego właścicielem.
    I nie musisz wnioskować o przyjęcie w poczet członków!!!

    Ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych
    Rozdział 2

    Art. 17 2. 1. Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu jest prawem
    zbywalnym, przechodzi na spadkobierców i podlega egzekucji. Jest ono
    ograniczonym prawem rzeczowym.