    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sluzba Celna a zatrzymanie pojazdu
    Date: Sat, 29 May 2004 22:38:08 +0000 (UTC)

    In article <1t37cqk3xuc$.y3low4vj5vko.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk wrote:

    > Wszystko. Czy przewozisz broń, narkotyki, alkohol bez akcyzy itd itp

    OK, czyli to co Policja, organy kontroli skarbowej itp. Celnicy byli po to,
    żeby chronić polski obszar celny przed niekontrolowanym napływem towarów.
    Skoro granicę celną mamy już tylko na wschodzie, to po co celnicy w środku
    kraju? Po co multiplikować służby? W ogóle tego nie rozumiem. To chyba
    tylko w celu stworzenia stołków dla kadry zarządzającej. To tak, jak z ITD
    - przecież takie zadania mogłaby wykonywać drogówka!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl