    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.hum.polszczyzna
    Subject: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Date: Sat, 6 Jun 2009 15:18:16 -0700 (PDT)
    <h03nk4$dv3$1@news.onet.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <h0439d$gs8$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <h0bcqb$s5u$1@news.onet.pl>
    <d...@r...googlegroups.com>
    <h0em1l$15l$2@news.onet.pl>

    On 6 Cze, 22:07, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

    > Tak , pisze się szybciej, ale źle czyta.

    Mow za siebie, dla mnie czyta sie dobrze, ani troche gorzej niz z
    ogonkami.

    > Ty pewnie nie czytasz tego co sam piszesz, stąd ta zrozumiałość.

    Ty chyba nie czytasz swojej nowej ortografii, bo ja rzeczywiscie
    trudniej sie czyta.

    > Wiesz, jak komuś powiedziałam, że pszed oddaniem pszeczyatłam swoją pracę
    > magisterską, to większość hihotała się, bo mało kto czyta siebie.

    Nie wiem gdzie Ty studiowalas, w Burkina Faso?

    > Kiedyś ludzie kosili kosą.

    Tlumaczylem skad sie wzielo pisanie bez ogonkow. Z braku technicznych
    mozliwosci wysylania e-maili z polskimi znakami diakrytycznymi.

    > Nie mogłam, ściąganie filmu jest dla mnie za drogie.

    Szewc bez butow chodzi? Dial-upem sie laczysz?

    > No właśnie: najpierw odpisujesz na post, a potem dopiero go czytasz (ten
    > post na
    > który odpisujesz).

    Nie wiem o co Ci chodzi.

    > Zupełnie jak bystry psiak: najpierw robi potem myśli.

    Ze sie ze mna nie zgadzasz, to nie znaczy ze musisz obrazac w co
    drugim zdaniu, bo Ci tez moge odplacic pieknym za nadobne, ale na tych
    dwoch postach przerywam z toba dyskusje, bo widze zes miejscowy troll
    i wiecej karmic cie nie bede.

    > No właśnie , a ty mnie zmuszasz do czytania bardzo pokaleczonego polskiego
    > języka.

    A Twoje pisanie to niby jakie jest?

    > Bzdura, tekst bez ąćś... jest tak naszpikowany błędami,
    > że na te pozostałe nikt już nie zwraca uwagi.

    To mi je pokaz w moich tekstach (poza zwyklymi literowkami oczywiscie)
    skoro rzekomo naszpikowane. Klamiesz i tyle.

    EOT