  • Data: 2009-06-06 21:07:41
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W praktyce nie jest ani troche, dla osob oswojonych z takim sposobem
    >pisania. I nieco szybciej sie go pisze niz z ogonkami.

    Tak , pisze się szybciej, ale źle czyta.
    Ty pewnie nie czytasz tego co sam piszesz, stąd ta zrozumiałość.
    Wiesz, jak komuś powiedziałam, że pszed oddaniem pszeczyatłam swoją pracę
    magisterską, to większość hihotała się, bo mało kto czyta siebie.

    >ROTFL. W zamierzchlej przeszlosci nie bylo mozliwosci przeslania e-
    >maila z ogonkami i stad sie to wzielo - kiedys nie bylo wyboru.
    Kiedyś ludzie kosili kosą.

    >....jak moglas uslyszes w podanym w tym watku filmie TVN.
    Nie mogłam, ściąganie filmu jest dla mnie za drogie.

    >A dlaczego Ty go kaleczysz (wg obecnie obowiazujacych standardow)
    >zamieniajac litery tak jak w Twoim podpisie? Tobie wolno, a innym juz
    >nie?
    No właśnie: najpierw odpisujesz na post, a potem dopiero go czytasz (ten
    post na
    który odpisujesz).
    Zupełnie jak bystry psiak: najpierw robi potem myśli.

    >Skoro idzie to tez na prawo, to aby bylo w temacie:
    >Artykuł 31 Konstytucji RP mowi, że każdy jest obowiązany szanować
    >wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego,
    >czego prawo mu nie nakazuje.
    No właśnie , a ty mnie zmuszasz do czytania bardzo pokaleczonego polskiego
    języka.

    >Dopiero piszac bez ogonkow widac czy ktos naprawde zna ortografie,
    Bzdura, tekst bez ąćś... jest tak naszpikowany błędami,
    że na te pozostałe nikt już nie zwraca uwagi.