  • Data: 2024-02-02 21:08:59
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.01.2024 17:22, Arnold Ziffel wrote:
    > jakiś koleś gra w grę i przy tym gada, streamuje to, a inni z jakiegoś
    > powodu to oglądają, ja nie rozumiem fenomenu)

    > Generalnie internet zmienił sposób konsumpcji treści. Już się nie siedzi i
    > nie konsumuje tego, co akurat leci, tylko aktywnie się to wybiera.

    W kontekście tego pierwszego stwierdzenia, to nie widzę tutaj dużej
    zmiany. Jeżeli spojrzeć na treści w internecie jako odpowiednio duża
    liczba "kanałów" z tv, sposób konsumpcji właściwie się nie zmienił.

    Wtedy ktoś przygotowywał treść którą oglądałeś przed telewizorem, jak i
    teraz ktoś taką treść przygotowuje grając w grę ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz