    From: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrzywdzono ponad 80ro niepełnosprawnych dzieci,
    Date: Mon, 3 Oct 2005 09:38:09 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Użytkownik ; "niepełnosp" napisał
    > w wiadomości news:dhj5d4$lb7$1@opal.futuro.pl...
    >
    > Nie chce mi się przez to przekopywać. Ale już na początku piszesz, że
    > sfałszowano podpisy. To się przedawnia po 20 latach, więc od 1992 roku
    > jeszcze się nie przedawniło. Złożyć zawiadomienie o przestępstwie.

    Witam, Dziękuje za wiadomośc. Nie wiedziałam, ze sprawa jest jeszce do
    wygrania. Tak , mam dowód, że - podrobiono nie tylko mój podpis.
    Mam wszystkie kopie -fikcyjnych dokumentów, które zostały złożone do Sądu
    Wojewódzkiego w Poznaniu.
    Mam akta stowarzyszenia, w których sa przerobione dokumenty.
    Mam wszystkie oryginały, które były ręcznie napisane w dniu mego
    pierwszego walnego zebrania, na nich - jest - nie tylko moje pismo, ale
    innych osób. Można porównać charaktery pisma.
    Moge udokumentować co uczyniłam dla niepełnosprawnych dzieci - od - 1979
    roku - do - końca listopada 2003 roku.... itd.
    Mogę udokumentować, kto w 2002 roku - sie przyznał do bezzasadnych
    zniesławień pod moim adresem, które było powodem braku zaufania dla
    działalności stowarzyszenia. Zniesławienia były powodem do zupełnego braku
    pomocy finansowej dla stowarzyszenia.
    Mam zebraną dokumentacje , mogę udokumentować - co uczyniłam dla
    niepełnosprawnych dzieci - od - 1988 roku - do - końca 2003 roku.
    Mam dokumenty wydanych moich kosztów finansowych - w -
    2002/2003 /2004/2005 roku na działalnośc związaną z stowarzyszeniem.

    Brakuje mi tylko KOGOŚ, co pomoże mi - poprowadzic sprawę sądową, którą
    wytoczył mi - samozwanczy prezes.
    Podaje nr. tel: (067) 255 41 83 - prosze o pomoc prawną.

    -> http://usenet.pomocprawna.info