    From: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrzywdzono ponad 80ro niepeÂłnosprawnych d zieci,
    Date: Tue, 4 Oct 2005 09:45:02 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    To nie takie proste.
    Od sierpnia 2002 roku próbuje ujawnić prawdę.
    Miejscowa Prokuratura w wrześniu 2004 roku - umorzyła sprawę, uznała ją za
    przedawnioną.

    Nie wiem, kto za tą sprawą stoi, ale wiem, że bardzo skutecznie wszystko
    zatuszowano.
    Czarnkowska Prokuratura doskonale wiedziała, że - zostały zniszczone
    dokumenty stowarzyszenia, doskonale wiedziała, że są przerobione, oraz
    fikcyjne dokumenty z podrobionym nie tylko moim podpisem.
    Czarnkowska Prokuratura - doskonale wiedziała , że zarejestrowano
    samozwańczy zarząd, który - oszukał :
    Sąd Wojewódzki w Poznaniu, oszukał Wojewódzki Urząd Statysyczny w Pile,
    oszukał miejsowe urzędy, instytucje, wiadomo było, że popełniono wiele
    nieprawidłowości.
    Czarnkowska Prokuratura doskonale wie , że od stycznia 92 roku do grudnia
    1998 roku nie było żadnych spotkań, czy zebran z członkami załozycielami
    stowarzyszenia.
    Czarnkowska prokuratura doskonale wie, że to ja byłam pomysłodawcą,
    inicjatorem, organizatorem, współzałozycielem stowarzyszenia, że
    wykorzystano moja społeczna pracę, wykorzystano niepełnosprawne dzieci,
    wiadomo było - kto, oraz kiedy przyznał sie do zniesławień pod moim
    adresem .
    Czarnkowska prokuratura doskonale wie, że - w- 2002/2003 roku ratując
    stowarzyszenie przed likwidacją - wydawałam na działalnośc stowarzyszenia
    swoje własne pieniądze.Z miesięcznej emerytury 513 zł. dla stowarzyszenia -
    wydałam ponad dwa tysiace złotych. Miała moje sprawozdania z
    działalności stowarzyszenia, wie co zdobyłam dla stowarzyszenia w maju 2003
    roku...itd

    Dziwny jest fakt, że Sąd w Pile od - samozwańczego prezesa nie żąda
    żadnych dokumentów, które by świadczyły, że ja zniszczyłam jego pracę,
    naruszyłam jego dobra osobiste.

    Ja wiem, że niepotrzebnie poświęciłam swoje zdrowie, własne dzieci - by -
    pomagac innym.
    Skrzywdzono nie tylko niepełnosprawne dzieci, ale skrzywdzono mnie, moje
    dzieci, moją rodzine.

    Jak widac - nie wystarczy mieć dowody, że zostały zniszczone dokumenty, że
    podrobiono mój podpis, że na podstawie fikcyjnej , oraz przerobionej
    dokumentacji zarejestrowano stowarzyszenie itd.

    -> http://usenet.pomocprawna.info