  • Data: 2007-01-29 17:34:58
    Temat: Re: Skrzynki na listy a sprawa polska czy nawet europejska...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Sądzę, że jak wszystko w Polsce: najpierw się zrobi, a potem będzie się
    >myślało.

    Gdyby była możliwość dałbym dostęp tylko firmom pocztowym. Albo każdemu
    wrzucającemu pod warunkiem wiarygodnego udowodnienia swojej tożsamości.
    Ale nie wiem jakby to technicznie i prawnie mogło wyglądać...
    A tak to na myśl o udostępnieniu skrzynki dla wszystkich licho mnie bierze.

    Słyszałem (niestety tylko jednym uchem) co się dzieje gdy listonosz nie
    znajdzie skrzynki a nikt nie otwiera (może Kanada?) - zostawia pod drzwiami
    lub przerzuca za ogrodzenie. Są chyba kraje gdzie nie trzeba mieć skrzynek?
    Czy u nas to obowiązek? Jeżeli tak to jaka kara za brak skrzynki?

    Arek