eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep wziął pieniądze i nie wysłał towaru › Re: Sklep wziął pieniądze i nie wysłał towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: nabity_w_butelke <b...@b...coml>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep wziął pieniądze i nie wysłał towaru
    Date: Wed, 10 Apr 2013 17:31:37 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <kk40b9$u3g$1@news.task.gda.pl>
    References: <kk3u9f$ov5$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-91-239.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1365607593 30832 77.253.91.239 (10 Apr 2013 15:26:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Apr 2013 15:26:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <kk3u9f$ov5$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:718171
    [ ukryj nagłówki ]

    Dodam, że regulamin tego sklepu mówi, iż:

    "Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który
    liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się
    z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

    Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w
    poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki,
    to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie
    wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie
    przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w
    tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Jeżeli zamówienie zostanie
    złożone w dzień roboczy po godzinie 16, jego realizacja rozpoczyna się
    dnia następnego".

    Biorąc pod uwagę to, co napisali, oba towary powinni mi wysłać
    najpóźniej 9 kwietnia, czyli WCZORAJ. DZISIAJ jest 10 kwietnia, minęła
    godzina 17 a towarów nadal nie wysłali!

    Sklep Agito.pl zawiódł mnie na całej linii. Obiecał mi wysyłkę towarów w
    ciągu 24 godzin. Zamówione towary mieli wysłać najpóźniej WCZORAJ. Ale
    nie wysłali. No cóż, wczoraj byłem wyrozumiały i pomyślałem, że każdemu
    może się zdarzyć jakaś wpadka. Byłem niemal pewien, że DZISIAJ to już na
    100% wyślą. Ale DZISIAJ minęła już godzina 17 a oni nadal nie wysłali!
    Jak już mówiłem, zawiedli mnie na całej linii. Nie polecam. Z pewnością
    będą to ostatnie zakupy w sklepie Agito.pl

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1