    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep dla idiotów - czy nieuczciwa konkurencja?
    Date: Thu, 04 Jan 2007 21:52:25 +0100

    Dnia 04-01-2007 o 21:23:43 Czapla <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Jest ostatnio taka reklama w TV (chodzi o sklep dla idiotów). Siedzi
    > sobie
    > gościu w maluchu a jakaś baba tłucze mu w tego malucha torbą, potem chyba
    > depcze torbę itp. bzdury. W tle widać bilboard sklepu dla idiotów z
    > cenami. Ta
    > torba łudząco przypomina torby Saturna (konkurencja sklepów dla idiotów).
    > Dokładnie nie mogłem się torbie przyjrzeć, ale skojarzenie z Saturnem
    > miałem od
    > razu, być może, że ona jest tylko podobna.
    > Czy coś takiego to czyn nieuczciwej konkurencji? Tak z czystej
> [...]

    Dokladnie to samo pomyslalem. Jesli sie nie myle dozwolone jest wytykanie
    bledow konkurencji jesli zarzuty sa prawdziwe. Np. porownywanie cen uslug
    telekomunikacyjnych "u nas za minute zaplacisz 5gr, podczas gdy u TeleLink
    16gr". Warto zauwazyc, ze przy proszkach do prania to nie wystepuje ... co
    moglo by oznaczac, ze czasem warto przeplacic ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.