  • Data: 2013-10-31 13:14:00
    Temat: Re: Składki ZUS należy płacić nawet za pracę za darmo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:

    > No dobrze, zostawmy statystykę. Naprawdę nie znacie ludzi, którzy
    > prowadząc działalność gospodarczą (choćby i jednoosobową) zarabiają na
    > utrzymanie swoje i swojej rodziny?

    Znamy. Np mam znajomego szewca, krawca.
    Ale jest ich zdecydowanie mniej niż 10% znanego mi narodu.

    > A jeśli znacie takich, to są to wyłącznie ludzie nieuczciwi, lub krewni
    > albo kumple "Tuska"?

    jak wyzej. Nie czepiałem się tego, że są ludzie prowadzący DG z
    powowłania a nie z przymusu tylko ich oszacowanej przez ciebie liczby.

    > Przypominam: odnoszę się do tezy "hikikomorisana", że u nas można albo
    > uczciwie pracować albo zarabiać. Żeby jedno połączyć z drugim trzeba
    > rzekomo wyjechać z kraju.Jest to teza fałszywa.
    > Michał

    po części fałszywa, po częsci prawdziwa.
    Prawdopodobieństwo rośnie wraz z ilością zarobionej kasy.
    Albo zipiesz na DG ale lepsze to niz etat za te same pieniądze, albo
    komus wczesniej czy pozniej musisz dać w łapę lub pod stołem, bo inaczej
    albo cię udupią albo nie dasz rady i polegniesz przy pierwszym
    potknięciu się.
    Druga prawda jest taka, że na zachodzie po prostu łatwiej się dorobić
    robiąc to samo bo się po prostu więcej zarabia.